DE VIS

15:54

Un turneu excelent anul acesta la Roland Garros. Am avut parte de suprize precum Monfils si Safina, am avut parte de tenis la cel mai inalt nivel, am avut parte de tribune frenetice in anumite momente, am avut parte de o retragere emotionanta a marelui campion Guga Kuerten. Am avut parte de un numar record de romani pe tabloul principal, 6, nici unul netrecand insa din pacate de turul 2. Peste toate insa, am avut doi castigatori merituosi si doi finalisti de admirat. Rafa Nadal si Ana Ivanovic au predat lectii de tenis pe terenurile din complexul parizian, castigand pentru a 4`a respectiv prima oara Roland Garrosul. Daca sarboaica a avut totusi ceva de lucru pana a atinge gloria, Nadal a evouluat absolut uimitor, pierzand in optimi, sferturi si finala doar 10 gameuri in total, sfidand perfectiunea!! In conditiile in care a jucat cu Verdasco, Almagro si Federer. Doar Djokovic a rezistat ceva mai bine, 4-6 2-6 6-7. Avem o castigatoare romanca la juniori, Simona Halep a invins-o in finala pe Elena Bogdan. Felicitari fetelor si atentie la pasul spre senioare! Cu speranta ca vom avea un Wimbledon cel putin la fel de frumos, incheiem. Multumim pentru spectacol!